Black holes & revelations

Åh vad jag är trött. Dagen har kännts sinnessjukt lång. Jag kan sammanfatta med att skridskoåkning är lika med PAIN i mina fötter, att satsdelar är vansinnigt tråkigt och jag fördrev tiden med att rita i mitt schema, och att dans är sjukt kul.
Jag kom också till en stor relevation sådär efter lunch någon gång, en väldigt djup och psykologisk insikt.. eller inte. Men i alla fall. Jag har kommit på att jag blir äckligt tjurig när jag är hungrig. Det är liksom aldrig kul att vara jag eller att vara i närheten av mig på förmiddagen om vi har sen lunch i skolan, om det är äcklig lunch i skolan eller om vi går sent och jag hinner bli hungrig. Jag har aldrig kopplat ihop att jag är ett monster vid dessa tider med att jag är hungrig, men det är nog det.
Typ, idag. Jag skulle inte vara med på naturkunskapen eftersom vi skulle vara halvklass. När jag gick hemåt var jag hur arg som helst. Vet inte egentligen på vad, men allt och alla var emot mig. Alla blickar var negativa, snön var ett personligt angrepp på mig. Så kom jag hem, tjurade lite. Sedan, pasta med underbar vegetarisk sås plus creme fraiche med fetaost. Så sjukt gott! Så jag höll käften och åt och plötsligt var jag on top of the world igen.

Så, ja. Så äre. Nej, jag orkar inte vara djupare än så idag.

Och så har jag lite smått ont i hela kroppen och är ganska utmattad just nu. Jag har ju haft dans. Det var hur kul som helst, men det tar nästan livet av mig med min kondition (eller snarare brist på), haha. Men som sagt, trots att jag tvivlar på att jag kommer gå imorgon var det rätt underbart.

Nu minsann ska jag faktiskt sluta flumma. Läsa och sova, åhå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0