This is what happens, if you fuck around

Åh jag har hittat en ny favoritlåt. Eller visserligen byter jag sisådär en gång om dagen så det är väl inte så himla överraskande kanske. Men liksom, bara lyssna. Jamie T – Emily's Heart
Hur fin som helst!

Annars händer det inte mycket här hos mig kan jag lova. Jag har mys-söndag och har planerat att göra ingenting, ingenting, ingenting alls.
Eller, öva basen lite skulle väl vara bra.
Men annars tänkte jag sitta här i min flanellskjorta och glo. Det behövs ju faktiskt också ibland, känner jag.

Och så peppar jag ESMK09's konsert imorgon! Jag firar med att klä upp mig i min nya blommiga klänning då. Jag ska ju faktiskt stå på scen och spela bas en liten stund i alla fall, är det tänkt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0