Lucia

Jag lyckades ta mig upp sådär äckligt tidigt på morgonen! Har gastat i luciatåg gånger tre, fått stearin på händerna (aj), ätit pepparkaka, sett alla estetpojkar alldeles uppklädda i vit skjorta, och haft det allmänt ganska fint. Hunnit fail-öva lite grand till skolavslutningen har jag också!
Och gjort färdigt både psykologi och musikteori sittandes i oasen med bästaste Hanna. 
Det kändes ju ganska så helt okej att inte ha några lektioner idag på grund av Lucian, faktiskt.
I alla fall. På grund av just det har jag ju egentligen varit ledig sedan klockan tio.
Och eftersom mitt schema är lite som det är, slutar jag freaking halv fyra varenda dag. Så det är en helt ny upplevelse att vara hemma vid den här tiden! 

I vilket fall, tänkte jag faktiskt göra nytta idag.
Typ, göra klart datorkunskapen och plugga lite engelska. Och packa, för god's sake.
Metod för att nå mina mål? Belöna mig själv. Ofta. Med överblivet helg-godis.
Lycka till, typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0