Tisdag

Alltså.. oj då.
Jag som tänkte lägga mig tidigt och läsa och skriva dagbok och lyssna på musik och ha mig.
Men dagen har varit rätt mysig ändå. Spanska är ju.. ja, det är ju spanska - det som gör att jag ofta på just måndags- och tisdagsmorgnar funderar på vad motsatsen till veckans höjdpunkt är - lågpunkt?
Sen är det ju inte helt fel med inställd historielektion. Speciellt inte när man bestämmer sig för att samla ihop några hungriga dudes från klassen (närmre bestämt typ tio stycken) och begav oss till Chili Thai. Efter lite lånerier och bestämmelser utanför tågade vi in (kanske inte jättepopulärt att få in en hög hyperaktiva ESMKare) och åt tills vi.. ja, var jävligt mätta helt enkelt, säger jag när jag inte riktigt orkar komma på någon bra metafor. Mycket mat och mycket prat och mycket skratt är aldrig fel sådär en vanlig tisdag!

Musikteoriprov är ju också lite som det är, men jag ska försöka att inte ha världens ångest över det, som jag hade förra gången.
Efter gitarren som bara var misslyckande från min sida som vanligt, gick jag hem och var produktiv. Ringde om ett sommarjobb (som jag antagligen inte får), räknade matte, bakade åt mamma, organiserade lite grand till på lördag (keeej, jag kollade lite bussar. Men jag kan väl få känna mig lite duktig?). Var allmänt aspepp på Popadelica.
Att jag sedan hamnade framför facebook & med gitarren och inte kom därifrån kan vi ju bortse från..

Men nu ska jag ta och sova. Imorgon bitti är det ju tänkt att jag ska skriva så pennan glöööööder, nationellt prov i engelska.. Uppsats. Prestationsångest here I fucking come!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0