Passa dig! (hhahahahah)

Idag var jag ju och fixade nytt pass!

Eftersom jag ändå bor i Gislaved som inte har någonting var vi ju tvungna att åka till Värnamo.
Nu tar man ju tydligen passfoto i en läskig jävla automat, så de bara "kolla r a k t  in i kameran nu!" så stirrar jag skräckslaget in i ett hål och så var det klart. Fingeravtryck gjorde man också!

I alla fall. Det roligaste var att man skulle mäta sig och jag kunde konstatera att jag inte har växt en enda centimeter sedan jag började åttan. 166 cm är jag!
I och för sig vill jag inte bli längre men ändå.. Lite kul! Jag har ju förändrats stilmässigt på två år.. och personlighetsmässigt.. Men ja, inte en centimeter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0