Lame

Söndag. Känns väl lite halvpeppat. Har spenderat morgonen i pyjamas, tittandes på The City. Nu har jag i alla fall rest mig från soffan och klätt på mig.. En prestation att vara påklädd och nästan presentabel klockan kvart i elva på en söndag! För mig i alla fall, haha.

Jag fick lite panik när jag kom på att jag har haft så fullt upp med dansande större delen av veckan (och när jag inte har dansat har jag ju behövt vila upp mig! (;) att jag inte hunnit med att öva alls på varken basen eller gitarren. Ajdå.
Det är ju för fan tänkt att jag ska tenta av a-kursen i gitarr om typ fyra veckor.. Jag är så jävla död, säger jag bara.

Såatteeehja. Idag är planen den att jag ska sitta och spela järnet. Och bara på läxan, ingenting annat.
Fast.. jag vet ju själv hur mycket jag suger på att hålla mig till planen. Jag misstänker starkt att dagen kommer att passera rätt snabbt med hjälp av musik, promenad, mera The City, lite 90210, godis och allmänt döhäng.

Pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0