The girl in the blue coat

Idag var det en plusgrad, när jag vaknade.
Min första tanke var "åhfyfan in i helvete vad kallt det är!"
Min andra tanke var "Åh party! Nu kan jag ha min nya jacka på mig!"

Min nya jacka. Den har hängt på min garderob sedan den 18 augusti och väntat på att kunna användas. Jag brukar ta på mig den inomhus ibland bara för att beundra den. Ja.. jag blir lite som jag blir när jag älskar något klädesplagg. Men i alla fall. Jag tänkte ta en bild, fast nu orkar jag verkligen inte. Så det kommer kanske någon gång.. när jag orkar.

I alla fall. Den är lång med stora svarta knappar, så är den alldeles blålila! Åh den är så fin. Jag älskar den.. Tänker så att när jag har den på mig, så kommer jag vara.. 

"The girl in the blue/purple coat"

Eh.. okej. Det är ett En Shopaholics Bekännelser-skämt. Skit i det.

Kommentarer
Postat av: lelle

Den du köpte när vi var där?:) Eller vet ej när vi var där xD Vi hade en minus imorse, tog min Ingmar Stenmark-toppluva.

2009-09-30 @ 17:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0