På bussen

Just nu sitter jag på bussen till stockholm och lyssnar på Muse. Jag tackar gudarna för trådlöst internet på bussen. Annars, så hade detta blivit en sjukt dryg resa, känner jag. Speciellt eftersom min Mp3 har lagt av. Jag tror att jag hade dött lite smått, faktiskt, om jag skulle spendera en hel bussresa på 5h, utan musik. Visserligen tar väl batteriet slut efter halva, men ändå. Jag tror jag ska logga ut från msn och allt, bara ha musiken, så kanske det tar mindre på batteriet. Eller nåt.

Aaaah, alltså jag känner mig helt konstig nu. Helt sjukt peppad, också nervös, och lite smått åksjuk. Och kissnödig, hahaha.

Vet inte var jag ville komma med detta inlägg egentligen.. Men än FYFAN VAD FETT DET SKA BLI PÅ MUSE IMORGON!

Typ så. Jag har lite damp nu, ehe.

Tydligen så jag jag varit övertaggad hela dagen. Min kompis bara "du bara studsar fram ju", och jag kom på mig själv med att le hela vägen hem. Inte helt fel.

Okej, nu ska jag försöka vila lite.. För att få bort min åksjuka.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0