Helvetet ringde.. de vill ha tillbaka sina byxor.

Idag är det fredag, jag är glad, jag är trött.. Jag har ingenting av värde att skriva.

Är sjukt glad för att Camilla åkte ur idol.. Tycker att hon är lite småvidrig om jag ska vara ärlig. Eller oj.. det lät lite taskigt. men ja.
Och för att citera mig själv:
"Hennes byxor!! Jag kunde inte koncentrera mig på nåt annat! Det vidrigaste jag har sett i mitt liv!! Liksom.. glansiga röda långkalsonger tagna direkt ur en skidsemester på 80-talet i helvetet!"

Uhm.. jag kan överdriva lite ibland kanske.. haha min fantasi kan komma på sjuka grejer xD


Kommentarer
Postat av: Frans

Asså jag har aldrig stört mig speciellt mkt på camilla..

2009-10-17 @ 00:24:15
URL: http://katrinsgoodiebag.se/blog/frans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0