Osammanhängande & tråkigt

Idag är det söndag.. Har som vanligt inte övat tillräckligt på min gitarr- eller basläxa och kommer antagligen att framstå som ett stolpskott på lektionerna. Har också en samhällsinlämning och spanskatext att plugga in idag. Känns lite sådär. Men det är typ det söndagar är till för, för mig. Jag vägrar plugga på fredagar eller lördagar, släpper allt då. Har hellre lite mer att göra på söndagen då.

..och det har jag ju. Men som vanligt så sitter jag hellre här och gör ingenting. Just nu, när jag vet att jag verkligen måste få tummen ur, så sitter jag på golvet (datasladden räcker inte längre, haha) och fantiserar. Just nu kokar jag ihop värsta planen för hur min sommar kommer bli.. Eller fan, kommer bli, är kanske väl optimistiskt. Jag sitter och drömmer om hur min sommar skulle kunna bli!

& nu väntar samhällen. Men mest av allt just nu, vill jag bara krypa upp i soffan, äta en massa choklad och se något fint på tv.
Inte en bra ide. Förutom alla måsten, så är det alltid denna förbannat tråkiga fotboll på tv. Plus att jag inte har någon choklad. Synd.

Okeej. Minst sammanhängande & tråkiga inlägget hittills, kanske?? Äh. Jag är slö.

Nu ska jag.. göra något annat. Förhoppningsvis.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Hanna Bogren

Tack för att det finns fler än jag som tycker att fotboll bara förstör. Jag är sååååååå extremt trött på fotboll. Det har varit fotboll på TV sedan jag vaknade. Och TV:n har varit på hela dagen förutom när bror och pappa var och tränade fotboll i 3 timmar. Kan man ens kalla det ett liv. Dessutom var mammas flyg till Frankfurt försenat så de missade flyget hem, kommer inte hem ikväll utan någon gång mitt i natten. Fy vad jag deppar...

2009-10-04 @ 19:56:06
URL: http://hannapannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0