Bussreflektioner

Jag sitter och har två säten för mig själv i bussen.
Jag tror och hoppas att jag kommer ha det hela resan. Det är faktiskt inte bara för att jag är självisk och tar mycket plats - också för att jag hade suttit och tyckt så synd om personen bredvid mig.
det är nämligen såhär att jag inte orkade bry mig idag.
Jag orkade inte duscha (fast att jag var sjukt omysig efter konserten igår).

För att jag är lite vidrig av mig är det ju självklart att jag vill redovisa för hela cyberspace hur äcklig jag är. Det gör jag bäst med en msn-konversation med min kära syster:

Miranda - säger:
Jag mår asbra, men är jävligt sunkig och astrött, orkade inte duscha. Veeeet du?? Jag har min pyjamas på mig fortfarande. Hahahahha.

Cornelia säger:
hahahahhahaha vilken?

Miranda - säger:
Babyshambleströjan. Så har jag försökt gömma mitt flötiga hår i en mössa. Osminkad såklart. trött. Ett nitskärp för att det ska se ut som jag har brytt mig, och för att få den gigantiska tröjan att se mindre ut. Och så leopardleggins med blodfläck på knät för jag trillade. Och så shreksockarna, såklart.
JAG ÄR SÅ JÄVLA FRÄSCH!
hahaha.




Uhm, ja, det där säger väl allt.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0