So you better run

Idag är det torsdag och jag har INGENTING inplanerat.
Jo, jag tänkte spela bitter och låtsas att jag faktiskt hade pluggat till historieprovet om inte Hanna hade min bok.

Så nu ska jag steka pannkakor.

Förresten, tänkte bara skriva att lunchen idag var rolig. Inte varje dag två samhällare (eller neh IV var det ju ;D) sitter med ett gäng skumma esteter. Det var en experience kan jag tänka mig. Orkar inte gå in på detaljer.

Men nu så. Jag ska lyssna på Florence & the Machine och steka pannkakor.

PUSS!

(Florence + the Machine - Dog days are over)

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHHHA ja vi samhällare ;)<3

2009-11-15 @ 01:16:43
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0