.

Ni vet att jag bloggade om att allt var så awesome i mitt liv just nu??

Mh.

Blir less på missförstånd, bråk konflikter, orkar bara inte. 

Allt blir bara fel, vad jag än säger. Vill inte framstå som en bitch men står ändå för allt jag har sagt.. Men det känns som att jag säger fel saker, jag får inte fram det jag vill och allt blir så jävla fel. 

Men ja. Livet går inte under av lite bråk. 

Det är väl sånt man får ta.. Trodde jag hade kommit förbi bitcha-om-varandra-åldern, men okej, tydligen inte. 

Happy birthday to me.  

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!

2009-11-18 @ 15:20:51
Postat av: linnea

grattis :D

2009-11-18 @ 19:34:36
Postat av: Lina

<3

2009-11-18 @ 21:39:43
URL: http://liinasofias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0