Ett inlägg med mer för övrigt-tillägg än faktiskt inlägg.

Jag fortsätter på min pratarfortmedsvåraord-turné och håller nu på med SO. Förra veckan var det svenska. Så jag känner att jag borde fortsätta nu. Ville bara upplysa alla om detta, jag förstår att ni har haft mycket svår abstinens efter mina intressanta inlägg.

För övrigt så ska jag gå och lägga mig tidigt ikväll. Igår lade jag mig inte förrän tjugo över tio! Jag vet att den här morgonen kommer att dööda mig, oho-ooh, om jag inte läger mig tidigare. Jag skippar house ikväll och lägger mig vid nio.

För övrigt #2, så är jag ledig pga dansuppvisningar på torsdag och fredag, och sen är det sportlov! tjuhu. Jag ska åka till London och skämma ut mig hela veckan, hade jag tänkt mig.

Nehepp, tillbaka till renskrivning med spotify. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0