Guess who's back

Ja hej nu är jag tillbaka och för er som inte märkte för jag aldrig hann säga det i bloggen, så är jag nu tillbaka från England.
Jag ville inte åka hem. jag kunde stannat hela sommaren.
Ärligt talat, jag ville verkligen stanna jag det enda jag saknade var mina vänner och min gitarr.
Men jag skulle ju jobba (börjar imorgon och ja, jag är nervös) och hade liksom inte råd att vara kvar och shoppa mer. Så jag åker hem och tjänar pengar istället, haha.
Jag planerar faktiskt att rapportera på något sätt om hur jag har haft det och vad jag har gjort, men jag orkar inte det just för tillfället.

Eh, jag hade nog massa att skriva, men allt har runnit av mig. Nu sitter jag här och uppdaterar mig med hjälp av bilddagböcker och bloggar, mend det verkar inte som att så mycket har hänt som jag har missed out on. Eller? Ni får gärna berätta i sådana fall.

Nu hade jag tänkt måla mina naglar och låtsas som att jag hade planerat att packa upp min resväska någon gång inom en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0