Hela världen är så underbar

There's good days and bad days, säger Kaiser Chiefs.

Idag är en good day. Imorse när jag vaknade kände jag det. Så jag har mest gjort allting sådär lov-sakta som man kan när man har en hel dag med ingenting inplanerat.
När jag skulle klä på mig så kände jag att jag kanske borde break the mould och ta på mig något annat än leggings, långt linne och hood. Jag var på rosa humör och invigde min rosa midjekjol som jag har sytt i slöjden. Jag var så pepp på att göra mig fin att jag till och med sminkade mig och ritade en stjärna under ögat! Sedan lånade jag systers rosa, breda diadem med en stor rosett på. Typ.. Minnie Mouse-tema. Sånt gillar vi.

Sedan tog jag tag i mitt liv och flyttade på min stereo, samlade ihop alla mina mössor, ställde upp en nagellacks-pyramid (ja, jag har lite för mycket fritid.) och städade allt mitt smink.

Solen skiner också! Sånt älskar vi. Jag har varit ute och promenerat två gånger idag. En av de gångerna köpte jag kornblått garn till min mössa som jag ska börja sticka. Ohyes, jag är ambitiös!

Nu hade jag tänkt söka lite muffins-recept så att jag kan baka lite goda muffins och dekorera dem med rosa glasyr och choklad. (Jag orkade nämligen ingenting sånt igår!)

Tänk, jag har inte ens fått ångest för att skolan börjar snart!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0