Pretend you never went to school

Idag är jag bra mycket gladare än vad jag var förra tisdagen.
Visserligen är mitt rum fortfarande sjukt stökigt och jag har fortfarande ett sjukt stort samhällsprov imorgon.

Men idag har jag gått och haft jättedampig ångest över att tisdag = musikteoridag.
Förra veckan hade vi prov. Jag hade dampångest över hur kasst det gick förra veckan och hela dagen har jag gått och sagt "Hallå. HALLÅ. Tänk om jag får IG??? Tänk om jag inte får godkänt??? TÄNK OM JAG FÅR IG?? Tänk om jag får mitt första IG???" Hela långa dagen. Tycker lite synd om alla som måste umgås med mig egentligen.
Men i alla fall. Hela lektionen satt jag och försökte komma på och skriva ner en grym melodi till en juldikt (det gick sådär). Sen fick vi proven. Jag höll på att dö lite grand. Jag suckade och sa "ååh jag är jätteorolig, fyyy vad hemskt!" Läraren kollade på mig och sa "ja, det har du all anledning att vara!"
Jag dog lite mera och var helt säker på att jag skulle få IG.
Så kollar jag på provet.
JAG FICK ETT HALVT POÄNG FRÅN MVG!
Då dog jag lite också. Fast på ett bra sätt. Sen kunde jag inte sluta le förrns jag hade gått hem till Hanna och berättat the good news.

Sånt gillar vi.

Men nu, tillbaka till samhällen. Jag måste faktiskt försöka begripa mig på hela dealen med statlig förvaltning.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Friduttizzzz

Hahahahha du är sjukt kul, typiskt dig bajsis <3333

2009-12-08 @ 19:51:58
Postat av: Leonard

Ofta du skulle fått IG Mirran :P Haha :D Jag kände ungefär likadant på tekniken i våras när jag fick MVG på mitt rum haha :D

2009-12-09 @ 21:08:41
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hahaha ja har vi blivit värsting elev nu eller? :D Nej men jag var ungefär denna idag på historian "Öhmm.. vi har väl historia?" haha det ser bra ut (Y) :D



2009-12-09 @ 21:40:20
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0