Saft in my heart.

Okej, jag erkänner att jag inte är en rockstar i alla bemärkelser. (Bara de flesta)
För att det är så att jag tycker att Fun Light Wild Berry är bland det bästa som finns. Ingen alkohol här, inte. Saft för hela slanten. Jag lever på min saft! Jag dricker flera one-pint glas om dagen.
Och nyss när jag var i köket (och hämtade saft, så klart!) så kom jag på något så smart. Så smart, så smart.
Om man har missat det så åker jag till London typ två gånger om året tack vare min släkt, och det är lovely. Utom vattnet i Londn. Jag kanske är känslig, men jag klarar inte av att dricka det. Det smakar så hårt och..ja. Jag är känslig. Men när jag hällde upp min kära saft innan (i smaken appear idag, för lite omväxling!) så fick jag en snilleblixt. Jag ska ta med en stor flaska wild berry till england! Shit, jag är så smart ibland. Tänk, då slipper jag gå och vara trött på grund av vätskebrist (okej, så farligt är det inte men ändå!) och så kan jag gå och dricka saft hela dagarna. Lovely.

Men nu kanske jag borde sluta tjata om saft. För jag har blivit lovad att jag ska få se Americas Next Top Model när fotbollen är slut. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0