Liar liar

Oj, jag sa ju att jag skulle ha tid att blogga i helgen. Men nu är helgen slut om ungefär exakt 3 timmar. Och jag har inte haft någon tid alls att blogga. Jag har camat med en saknad vän på andra sidan atlanten (literally!), och sedan har jag hängt med mina vänner. Some good times, some bad times. Mest good. Men lite bad också. Jag ska blogga om det, kanske skriver lite i mitt fina ullaredsblock innan jag somnar (I bloggar old school ;)) och skriver över och pulicerar en annan dag. Men nu är det så att jag somnade klockan 7 imorse. Och fick typ 1 timmes sömn efter det. Så jag är litelite trött nu, belive it or not. Om någon skulle bry sig, så bloggar jag om helgen i veckan (haha, den har man hört innan fast tvärtom). Kanske. Jag får se.

Men nu är det så att jag är så trött att jag inte vet vad jag ska göra med mig själv.

Så goodbye and goodnight, friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0