What became of Idol 2008?

Jag vet, jag har skrivit om det här förr. Men jag sitter och catch up på veckans idol, när det var kval, eftersom alla klipp finns på tv4.se. Men ursäkta om jag låter aggro, fan vad alla är dåliga. Eller inte alla kanske, men de som har talang är så tråkiga att man slutar bry sig om de är bra eller inte. Jag hade så extremt high hopes på den här säsongen, jag trodde verkligen att det skulle bli skitbra. Men nähe, alla favoriter åkte ut.. kvar är alla tråkiga som kan sjunga.. plus lilla Johan. Herregud, hur länge ska han få vara kvar??

Det här är ju ledsamt. I'm sorry, alla idolfans, men jag har lost faith i Idol 2008. Jag får börja förja och bry mig om något annat istället. Typ.. andra avenyn. Eller inte.

Hahahahhahaha.. Förlåt om jag mobbas, verkligen förlåt, men har ni sett när Johan sjunger You don't know what love is och typ försöker klättra upp för mikrofonen för att han är kort? Det ser ut så, i allafall. Men jag kanske har dålig humor.
Jag ska ge upp och sluta tjata om idolgrejen, jag lovar, men hur gammal är han egentligen? Är han nittiotvåa? Jag vill inte tro på att han är yngre än mig.

Men nu ska jag sluta gaffla om det, I promise.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0