Viktigare saker att göra

Hellooo..

Jag har inte skrivit på ett tag, men jag har varit busybusybusy..
I torsdags så blev det Lasse W i alla fall, och det var faktiskt kuuul. Efter att vi stressade hemifrån och höll på att inte hitta till brottet så kom vi tillslut dit och köpte biljetter. Vi såg cissi, Nour och Maud och Emil Jensen (the only guy in the world som passar i rosa jeans?) som var bra och drog roligt skämt om indiepopare. Sen var det Markus Krunegård. Jag var inte så pepp i början, så jag satt i gräset och chillade och lyssnade. Men det var faktiskt bra! Sedan Miss Li, jag och C stod längst fram. Hon var gryyym. Och sedan Lasse! Bra också, såklart. Utom att jag hela tiden stod bredvid fyllot som trampade mig på fötterna och arbbågade mig i revbenen. Och var allmänt jobbig. Men annars var det bra. Fast det öööööste ner med regn i början av spleningen, och ännu mer sen i slutet. Det började blixtra också, precis över havet, så man såg verkligen blixtarna. Det var rätt scary. Sen vid elva typ, så var det slut, och då spöregnade det såklart, och när vi hade gått till bilen så var vi totalt dyngsura. Lagom kul att sitta i en bil i mer än en timme med plaskblöta kläder. Jag kunde krama ur min palestinasjal. och hälla ur mina skor.

Och någonstans där emellan så köpte jag världens snyggaste tshirt i världen. Ever. För 20 kronor.

Rawr.

Och igår så var jag i ullared. Det var kul. Och jag får inte slösa pengar, hade en budget på 250 kronor. Och jag översteg dem bara med 15 kr! Jag är stolt. Grymt stolt. Och på kvällen drog vi till mormor för att umgås med stockholmskusiner.

Idag så ska jag vara med L, som jag inte har sett på över en månad. Det blir grymt kul. Och sen vid fyra, så blir det kusinträff. Hm.

Anyways, ha det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0