Although I've been here before, he's just too hard to ignore

Idag så... (neeej, jag måste fan hitta på något intressantare sätt att börja mina inlägg än att väderrapportera.)

soo.. idag har jag ganska så tråkigt, än så länge. Jag steg upp en minut i nio, nytt rekord. I tidighet då alltså. Sen har jag kollat på top model och ätit melon. Och varit grymt avundsjuk på mina vänner som är / har vait i florida. Men jag älskar dem i alla fall. Jag måste bara komma på något sätt att spara typ 10000. Någon som vill anställa en 14åring utan någon som helst koll och som begär mycket i lön?? Somebody?? Anybody??

Hm. I thought not.

Jag har skrivit en liten tråktext om att jag har tråkigt på bdb. Efter lunch så kanske jag ordeta tag i mitt liv och ringa någon. Men nu ska jag äta eventuellt äta majskolvar och definitivt läsa i Amy Amy Amy, som jag lånade igår.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0