She was a rare thing

Hej hej hej! Här sitter väl jag och bloggar och borstar tänderna (mhm multitasking!) istället för att sova. Men imorgon, efter en dags ledigt, ska jag jobba jobba jobba i fyra dagar så jag ska faktiskt gå och lägga mig nu så att jag orkar hålla ögonen öppna hela dagen imorgon. Skulle ju inte vara snyggt att somna bland pensionärerna! Är lite nervös för att jag ska sjunga och spela lite för dem också och blö men men, det blir nog bra. Annars så skriver jag väl imorgon eftermiddag om hur jag skämde ut mig för hela demensboendet. 

Men nu måste jag verkligen sova. Tänkte egentligen bara skriva för att kunna posta en himla bra låt som går på repeat hos mig just nu. Älskar hela acapella-grejen, så himla snyggt! 
The Futureheads – Beeswing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0