Packa

öoaihreglajknfnbueaöräjkf Jag hatar att packa! Ville mest bara säga det. Är helt stresad, ingen aning om vad jag fått med mig och inte, och allt det där. Ska liksom bara vara borta tills på fredag men känner mig ändå lite smått lost just nu. Ska ju till stockholm med min syster för att hänga med min kusin! Känns väldigt kult ändå. Tänker hänga runt och shoppa och allt det där. I två hela dagar också! Sedan kommer jag hem på fredag igen, antagligen lite fattigare och lite gladare.
Hur som helst har jag stängt väskan nu, struntar i huruvida jag har allt eller inte. Laddar ner massa podavsnitt av Cissi Wallin och skapar lite offline playlists. Har i alla fall lite kläder, tandborste och choklad. Borde alltså klara mig. 

Nehej men här borde jag ju ändå inte sitta. Ska nog ta tag i mitt liv, äta lite, och åka iväg. Puss och det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0