orka

Planen var ju att jag skulle sitta och skriva en psykologiuppsats ca hela dagen idag. Blev inte riktigt så. Kramade på min finis när jag vaknade, sedan åkte vi ut till holmen med familj plus kusiner på besök och grillade och åt oss tjocka och sådär. Sen var det plötsligt eftermiddag och finis åkte hem och jag hamnade i en bil till nåt ställe där det fanns hur många påskliljor som helst (verkligen miljoner tror jag nog) och gick runt bland allt det gula en stund i solen. 
Sen åkte vi tillbaka men det blev fortfarande ingenting i psykologiväg gjort, alls. Satt och läste lite, åt lite cheeseballs, läste Aftonbladet och åt lite äggmacka. 
Nu känns stunden liksom, förbi. Orkar inte ens börja på detta meningslösa uppsatsskrivande. 

Känns mer aktuellt att äta upp påskagodis och titta på tv faktiskt. Faktiskt. Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0