Utspökad

Jag tycker ju om hela dealen med att klä upp mig lite efter olika teman. Men jag vet inte om jag börjar ta det lite långt.. Idag var det skoluniformstema med kavaj, vit piké och basker och sådär, tyckte jag var kul men vissa trevliga människor kallade mig för en, eh, skolhora var det va? Hahaha, alltså.. vad jag måste stå ut med i min omgivning. 

För att inte tala om igår, när jag hade min fina blommiga tantskjorta på mig och blev kallad rabatt. 

Om jag hade varit en ambitiös människa hade jag kanske dokumenterat dessa utstyrslar. 
Men nu är jag inte det, och sitter här i min stora kofta och mina shrek-strumpor och gör ingenting vettigt istället. 

Rätt bra det med.

Kommentarer
Postat av: Fatima

Du är Blair...älskar din unika stil! Rabatter är dom själva.

2010-11-17 @ 20:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0