Vad jag bryr mig om nu

Här är saker jag skulle vilja ha just nu

- Smala, bruna sommarben
- Fräknar
- Den perfekta skolavslutningsklänningen, eller tre (gärna den här)
- En vit kjol med röda prickar (drömde att jag hade en sån och har velat ha det sen dess!)
- Att det ska vara sol & blå himmel en stund till, i alla fall
- Gitarrskills
- Basskills
- Att det ska gå bra att spela på studentlunch & sommaravslutningar

Fräknarna och benen (okej smala blir de ju inte.. inte bruna heller, kanske lite röda. Men i alla fall) jobbar jag ju lite på nu när solen faktiskt har varit framme hela dagen.

Resten är det väl sisådär med. Men nu fortsätter jag ligga och sola och lyssna på min nya fina sommar-playlist in the making!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0