To go away on a summers day, never seemed so clear

Nu är jag nästan färdigpackad. Tror jag. Eller så är jag inte det. Men jag åker snart, i alla fall.

Är så sinnessjukt peppad! Naglarna är målade, mp3n är påfylld (trots att jag får plats med ca 50 låtar), blommiga klänningen på och jag vill åka iväg nu, nu, nu.

Jag kanske uppdaterar från min farbrors dator när jag är i London.. Eller så gör jag inte det. Det lär jag märka. Jag och alla mina trogna läsare, hahaha. Naat.



Fina fina Hastings.

Medan jag glassar mig i England (eller mer troligt, söker skydd från regnet som envisar sig med att falla varje semester) tycker jag att alla borde pumpa fetaste sommarsemesterpepp-låten just nu.
Vampire Weekend – Holiday
A s n i c e!

Ha det nu förjävla härligt de första tre sommarlovsveckorna. För det ska jag ha.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0