Look into my eyes, this is who I am

Förresten. Idag har jag fått en del kommentarer om vad folk tycker om mig. Helt random, men rätt kul att höra.
Så tydligen, så är detta jag:

- Enligt min gympalärare (som sa detta till min bror), så har jag ett smittande, bubblande skratt. Det är väl kul, tänkte jag, men jag trodde inte att jag skrattade på idrottslektioner :'D

-Enligt en kille i min förra klass så är jag "emo"

-Ovan nämnda kile tycker apparently att jag är "het" också men det vet jag inte om jag tror på.

- Och om jag ska tro på kommentarer i skolan idag, så har jag också en snygg mössa.

Och på tal om mössa. Idag var en BIG DAY. Första mössdagen på terminen, liksom! Det är stort, för mig, som är ganska beroende av mössor under vinterhalvåret. Bra om man har en dålig hårdag, plus att man kan stoppa in luggen om det regnar så den inte blir virvlig. Result!

I alla fall. Jag var fruktansvärt möss-pepp imorse och kände behovet av att dokumentera detta på bild.


AAH! Ego-Miranda dubbelt upp.

Det bjuder jag på.

Nu tänkte jag fortsatta slösurfa denna fina fredagskväll.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0