Dagens ilandsproblem

Det gick över. Såklart. Jag vaknade imorse och var peppad på det mesta.

Så nu har jag bestämt kläder.

Jag ska packa lite saker, sedan ska jag duscha, och sedan iväg till fina Eve. Så ska vi mysa och ha det bra.. Förhoppningsvis så blir the fabulous five återförenade ikväll, det var ett tag sedan faktiskt! Eller ja, med våra mått mätta i alla fall, haha.

Och en sak till. Varför är det alltid så, att precis när man ska tvätta håret så ligger det som finast? Okej, man måste ju inte tvätta håret då, men saken är ju att det blir helt äckligt inom några timmar om man inte tvättar det.. Det är bara så typiskt.
Liksom, nu ligger håret helt fint, när jag vet att jag måste tvätta det.

Ja, jag kände förresten att jag lipar över mina pubertala ilandsproblem såpass ofta att det förtjänade en egen kategori, hahaha.

men nu ska jag sluta hålla på. Jag ska packa, duscha och dra. Eventuellt se hype också.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: lelle

Hype är bra. Och ilandsproblem. Och Kent

2009-09-19 @ 21:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0