Här ligger ångest och prylar i drivor

Jag unnar mig skivor




Idag tyckte jag att det passade bra att lägga in lite nya skivor i min mp3. Jag köper ju mest bara skivor när jag är i england, och lade in två redan där (Absolution med Muse och Favorite worst nightmare med Arctics) och nu kände jag att jag borde ta steget och ta mig tid till att synkronisera alla dessa låtar också.

För att jag är rastlös tänkte jag också berätta att, som ni ser, köpte jag White Lies för sju pund. Det är ovanligt dyrt för mig eftersom jag annars bara köper skivor när de är på rea (2 st för 10 pund) men jag tröstshoppade lite när jag inte hade råd med någon blommig klänning.
De andra, däremot, kompenserar för priset på den första. I love secondhand. Mcfly kostade 1 pund (!) och War Child kostade 20 pence (om jag inte räknar fel är det typ tre spänn).
 Så det kändes ganska värt.


Nu hade jag tänkt döda tid på något annat sätt.

PS: Det är Gossip girl idag! pepp, pepp, pepp. I love Gossip Girl. DS.


Kommentarer
Postat av: mango

wiiiii jag köpte två skivor för 10 pund när jag var i london! :)

2009-07-22 @ 15:40:37
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0