Tah-daah!

Nu kör vi på fjolltema!!
För att jag är såpass egocentrerad så tänkte jag publicera en bild på hur jag såg ut igår. Bara för att jag vet att alla är så sjukt intresserade, liksom.


Tah-daaah!

Så ville jag ju show off mina kängor också. Det är första gången på typ.. ever, som jag har riktiga vinterskor. Förra året fick ju mina converse ta en del stryk i vinterslasket. Men i år, så kör jag på mogenhet och köper skor som orkar svenskt väder. Jag trippar runt i snön och bara "Hallå?? Varför fryser jag inte om fötterna?? Det är ju kallt!!"

Så det är ju fint.

Annars händer ingenting. Jag målar mina naglar rosa och funderar på att gå ut och få lite luft, rensa tankarna.

PUSS!





Kommentarer
Postat av: mariana DG

söt kjol:)

2009-12-31 @ 00:22:04
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0