I miss the boredom and the freedom and the time spent alone.

Tänkte bara skriva till en liten parantes.

Fast att jag kan få lite ångest när jag inte hittar på saker hela tiden och att jag inte har någonting alls inplanerat på lovet och är sjukt opepp på nyår, så känns det sjukt skönt att ha jullov.
Det är skönt att gå runt och veta att man egentligen inte har några krav alls. Jag är så van vid att tänka "okej, nu gör jag vad jag vill.. och nu får jag ångest och måste gå och göra det som jag MÅSTE göra, plugga eller öva eller whatever."
Men nu kan jag gå runt och känna att.. vill jag inte göra någonting, så gör jag ingenting.

Åh.

Kommentarer
Postat av: Viktor

det är DET, som kallas ledighet :)

2009-12-23 @ 17:52:17
URL: http://igenomensnelugg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0