Filosoferar om en lördag i december

Idag har jag gjort upptäckten av att dagen försvinner hur fort som helst när man sover länge.
Steg ju upp så tidigt igår och hade en ganska lång dag också.. (fast jag sov en timme efter kvällsmat, haha.) Så jag var rätt trött när jag hade gått upp 4:40. Ja man hör ju.. Så jag somnade efter bion sådär vid ett nån gång.. sen vaknade jag vid tolv idag.
Ehe.

Jag fixade faktiskt mig idag också.. Röd kjol och allt! Jag vet inte vad som har flugit i mig, sminkad är jag idag också. Och min nya favoritkjol. Och ett rött band i håret. Kände mig tvungen att testa eventuell julavslutningsoutfit i förväg, liksom. (Vänners reaktion när jag sa det? "Har du bestämt det REDAN?!) Ah jag är ju rätt fjollig av mig sådär.
Anyways. Cyklade och hängde hos Eve ett tag innan hon skulle jobba, konstaterade att det var sinnessjukt kallt ute.
Sen hem igen, öva på dessa förbannade arpeggiona i fyrtio minuter eller så. Tror jag börjar få någon sorts ordning på det. Kanske.
Sen drog jag och några andra very gulliga personer till kyrkan för att se på Luciatåget. Inte helt fel!
Självklart skulle jag ju dock få ett antal skrattattacker där inne. Vad kan jag säga, jag lyckas alltid vara som mest störig vid fel tillfällen.
Så har jag ju fått höra att jag tjatar hål i huvudet på mina vänner några gånger också, haha. Jag vet inte, jag får kanske lite abstinens efter att prata om ingenting när jag sitter tyst för länge här hemma, haha. Eller så är jag ovanligt på g nuförtiden? Har ju fått höra av lärare att jag är en pratkvarn (snällt sätt att säga glappkäft) och sådär.. Men what the hell liksom. Hellre det än att vara så äckligt blyg som jag var förr.
Det är ju inte synd om mig, bara alla som måste stå ut med mig dag ut och dag in, hahaha.

Så det var min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0