Decisions

Beslutsångest!
Idag har jag verkligen ingenting inplanerat alls..
Det ska vara en workshop i house vid ett i dansstudion, så jag har funderat på att gå dit. Saken är bara den att jag känner ingen som jag vet ska gå (kommer säkert vara random danspeople där men ingen jag känner så) och det kan bli lite drygt att stå och dansa i typ två timmar eftersom jag är lite smått socialt handikappad och sådär.

Men ändå känns det som att jag inte vill sitta här hemma när det kanske är typ, askul där?

ÅÅÅÅH jag hatar att inte veta. Så fort jag tänker typ "okej, jag stannar hemma och gör ingenting." så ändrar jag mig och tänker att det säkert är sjukt roligt!

Men faktiskt.. så tror jag att jag stannar hemma. Kanske går ut i vinterkylan. Kollar på film. Sånt.

Jag vill ju ändå inte missa något sjukt kul.. Men jag vill ju inte stå där och ha astråkigt som en mupp..

Jag hatar att inte veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0