Dagens dagens dagens...

...ILANDSPROBLEM!

Alltså det där med att jag inte är så taggad på att fira nyår at the moment kan ju vara skitsamma. Det problem som jag borde fokusera på är.. VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG?
Där har vi ett problem, ja.
Liksom, det ska tydligen vara freaking freezing så det får inte vara för kallt, så är jag lite sjuk så jag måste hålla mig varm.
Sen ska det ju vara fint och uppklätt men ändå inte alltför overdressed.
Sen har jag ätit så sinnessjukt mycket under lovet så jag ska ju helst inte ha nåt som sitter alltför tight eftersom det lär se ut som jag ska på maskerad utklädd till stoppad korv.

Helst av allt skulle jag väl egentligen vilja glida in i tights, raggsockar, linne, en stor rutig skjorta, helt osminkad och med en mössa.
Men man kan ju inte gå runt och se ut hur som helst heller.
Jag har varken haft ork eller pengar att pallra mig ut och införskaffa mig en ny klänning eller något, så det får ju tveklöst bli något som ligger i mitt rum.
Men vad??
Kjol funkar ju alltid, men mja. Jag har inga nya kjolar, så då får det bli en jag har. Eller en klänning. Men min svarta hade jag nyss, och mina andra är.. blommiga. Det känns ju lite som fel årstid att skutta runt i blommiga klänningar, kanske.

Men nu ska jag gå och ducha. Och grubbla vidare på mina världsliga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0