But it's all good

Jag mår bra idag, känner jag.

Jag har tagit det lugnt och gjort mest ingenting sedan jag kom hem i eftermiddags, jag känner att det verkligen behövdes.

Imorgon är det söndag, då har jag ingenting inplanerat heller, tänkte bara liksom vara. Läsa, lyssna på fin musik, andas.
Känns som det var länge sedan jag slappnade av på riktigt.
Visst är inte allt perfekt i mitt liv just nu, men jag måste försöka tänka på det som faktiskt är väldigt fint. För det är en del.

Vet inte var jag ville komma med det här, men ja. I'm okay just nu, liksom. Visserligen kan min sinnesstämning förändras hur fort som helst, men just nu i alla fall, känns allt bra.

Nu tänkte jag sluta svamla och gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Leonard

Det ska jag, jag kommer imorgon!! :D Det blir säkert awesome :D

2009-12-20 @ 16:32:40
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0