Tyck synd om mig!

Hey dudes.

Jag är trött så jag vet inte vad.. Kom inte i säng förrän typ 3 igår. Och gick upp vid 9 imorse, typ hälften så mycket sömn som jag är van vid, haha. Men jag var på Sigges igår, det var därför. Fixade mig med några kompisar i ungefär tre år, men det gjorde inte så himla mycket nytta.. Såg ut som ett spöke på hotellet gasten på liseberg, hahaha. Det var faksiskt inte hemskt, fast jag dansade inte så mycket som jag ville, och jag kände mig så förjävla ful och tråkig ibland.. Jag vet att jag inte ska tänka så, men alla som jag gick med var med deras kille/på G-kille/längtade efter deras kille, och så stod jag där som världens jävla miffo. Med Roger Pontare-hår, rosa tights och ingen att dansa med. Åh vad jag låter ledsam nu. TYCK SYND OM MIG! Jag har inga kompisar och ingen kille och inget liv! Eller ja, jag kanske överdriver lite. Bara lite.
(Snälla, tro inte att jag är världens weirdo nu, ta det med en nypa salt. eller en matsked. Eller en deciliter eller så.)

Idag var jag i varje fall i Borås, för att hämta min farbror på flygplasten. Och för att jag ville shoppa. Men jag kom på att jag inte hade några pengar, så jag kom hem tomhänt. Men vi ska lämna honom om en vecka igen, så jag shoppar nog mera då. Om jag får ta ledigt från skolan.



Lägesrapport: Jag sitter vid datan i vardagsrummet, som delas med min bror, min pappa, min farbror och en av min pappas engelska vänner. De lyssnar på gammal musik/hejar väldigt högt på Arsenal. Det är drag hemma hos familjen Simmons. Och jag har ont i magen (en blandning av tjejvärk och för många sura bilar.).

För övrigt kanske jag borde gå och sova nu. eller något. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0