Soy muy cansado.

Här skulle det egentligen vara en jättesmart text om något viktigt men jag är så trött i huvudet och kroppen så jag kan inte skriva något vidare bright. Kanske till helgen.

Idag har för övrigt spenderats i skolan, baseboll på gympan i regnet (hat!), läskig mangosallad, godis, chipscravings, världens hemskaste film (missisippi burning), obrighta kommentarer (by me och andra), cred till bibblan för att de hade hästpojken, strips med Eve i pizzerian, (ytterst lite) simning, (väldigt mycket. we're talking typ 2 timmar.) bastubadande, hem och mysa.

Imorgon ska jag till smålandstenar marknad (drag! för att citera geni-Fridah), städning, och tjejkväll.

Nu är klockan tio och jag är så trött jag ska gå och sova.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0