Idol

Nu tycker jag att det börjar bli liiiite överdrivet. Ni vet vad jag pratar om, Johan freaking Palm.
För det första så har jag ingenting emot honom, men man kanske borde make way för sådana som kan sjunga när det bara är fyra kvar. Det var hans tur att åka många veckor sedan. Men don't get me wrong, jag tycker att han har varit bra mycket intressantare än typ Robin eller Anna eller någon. Fast det är ju en sångtävling. Men i alla fall.
Vad jag inte förstår är, hur fan kan så många tonårstjejer älska honom?!
No offence, men han är sexton, spinkig och ser lite ut som en tjej. Och sjunger inte särsklit bra. Visst, han kanske är lite småcharmig för vissa, men jag menar man behöver ju inte överdriva. Jag fattar inte hur det kan ha blivit sådan här hysteri. En massa tjejer som överfaller honom "och sliter i mig som om jag vore allmän egendom", som han själv sa.
Jag förstår inte hur så många kan tycka att han är så underbar att man börjar hyperventilera och skrika hysteriskt så fort han börjar sjunga eller klia sig i huvudet eller något.
Get a grip.

Jag tycker synd om alla dessa tjejer, som skämmer ut sig så. Jag tycker det, att de skämmer ut sig. Jag menar, gör man det till alla man tycker om (okej, om man har en idol och man kommer fram och vill ha autograf eller en bild, så fine, men det här är ju mer än så), bara skriker och kastar sig på människan? Om alla de här brudarna som tycker så mycket om Johan Palm skulle tycka om någon i deras klass, skulle de börja skrika och krama den människan också eller? Nej, jag kan verkligen inte fatta grejen med det här. Speciellt inte eftersom han inte är så himla mycket att dyrka.

Men om någon skulle läsa det här som äääälskar Johan Palm, feel free att svara i kommentarerna och förklara er. Jag vill veta hur ni tänker.

...Men nu är han utröstad, och Idol kommer faktiskt inte att vara lika intressant längre. Men om inte Kevin vinner så är det stört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0