Lily Allen är cool

Fanns typ ingenting att se igårkväll på tv,  men så kollade jag BBC three, och tror du inte att de visade Lily Allen and friends där. Har missat alla de andra programmen, fast jag har viljat kolla vad det är för något.
      Och vet ni en sak? It kicks arse! Var nästan lika bra som buzzcocks, men buzzcocks kommer ju alltid vara det bästa som någonsin har visats på tv. Blev sur när jag insåg att folk outsude the uk inte kan kolla på avsnitten på internet, men hemsidan är ju så söt i alla fall..

image1

...Och jag undrar fortfarande hur hon kan ha mörkt hår, vara blek, ha en rosa sak i håret opch en svart klänning utan att se det minsta emo ut.

That's all for now, dudes..

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0