(går)dagens låt(ar)

Ska bara skriva vilka som blev dagens låtar igår. Och ja, det blev två. Bara för att ajg kan. Nej, hah men listen to this:

Min mp3 la av hela onsdagen, och sen var den helt urladdad på kvällen, och jag gömde sätta den på laddning. Alltså, ingen musik på torsdag heller, vilket jag kom på precis när jag slkulle gå. Men i panik så grabbade jag mammas, bättre än inget liksom. Så då lyssnade jag på hennes låtar i typ fem minuter, innan batteriet på den la av, den men.

Mne innan det hann jag lyssna på whiskey in the jar - Thin Lizzy. Det är ju grym, har jag kommit på. såå bra liksom vad slår det riffet: döndöndöröröröröröröröööö, döndöndörörörörörörörööööööö

eehja,

Anyways, efter skolan drog jag och Evo till JC för att vänta in de andra... och högtalana spelade timbuktus gamla låt alla vill till himmelen, som man inte har hört på typ 54 år. Jaha, tänkte jag. det var längesen. Men det konstiga är att jag hörde den igen sen, på radion på kvällen. Så det är gårdagens låt nummer två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0