En produktiv förmiddag

Idag kan ni minsann tro att jag har varit produktiv! Jag vaknade när min syster gick till jobbet, klockan kvart i sju. Tänkte äh, jag behöver inte stiga upp förrän om flera timmar och kan somna om. Men jag kunde inte somna om! Så jag läste lite Harry Potter, fixade lite frukost, lade mig i sängen och tittade på Gossip Girl och åt frukost i sängen. Sen steg jag upp på riktigt, duschade, klädde på mig, och allt innan tio på morgonen! Detta är riktigt sjukt, kan jag berätta, för annars stiger jag mycket sällan upp före tio om jag inte absolut måste.

Nu har jag också hunnit ta tag i sånt som jag verkligen borde, typ att skicka tillbaka student-korten och fylla i lönelappar för juli (lönelappar, för övrigt, alltså. ÅNGESTEN. Jag hatar verkligen blanketter och saker att fylla i och jag fattar ingenting och siffror och timmar och datum och jag får ett bryt.).
Jag har också hunnit med att komma på den perfekta födelsedagspresenten till min far! I och för sig en månad för sent, men men. Bättre sent än aldrig, right?

Jag är, med andra ord, sjukt stolt över vad jag åstadkommit med mitt liv denna förmiddag. Ville bara skryta lite med det.

 

Och så en motiverad webcam-bild på imorse när jag kände mig rätt nöjd med livet, med regnet utanför fönstret, Gossip Girl på skärmen och oboy i Lilla My-muggen. Det är nästan så att inte ens tanken på att jag ska jobba ikväll kan göra mig nedslagen. Nästan. 

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0