För alla som bryr sig om min helg

Hej hej hej hej! 
Jag har haft en rätt så strålande långhelg måste jag säga. Eller, veckan var rätt bra den med. Onsdag och torsdag var vi ute i bygden (typ Forsheda, Reftele, Tranemo och Gnosjö) och spelade med ensemblarna! Jag tycker i och för sig inte att jag gjorde en fantastiskt rent musikaliskt (jag koncentrerade mig inte på att spela speciellt mycket alls ärligt talat) men jag hade fruktansvärt roligt, i alla fall! Högstadieelever är ju ganska så lame så jag försökte få dem att skratta genom att ha en minst sagt speciell scenstil när jag spelade bas.. Alltså, man måste ju bjuda på sig själv! Himla kul att gå estet ibland faktiskt. 
Efter turnétorsdagen satte ju helgen igång pga studiedag så på kvällen myste jag med mina fina klasskompisar i Smålandsstenar, sedan slutade kvällen på ett lan i Hillerstorp, mystiska grejer.. Sen kom fredagen och jag var ute och gick i kylan med fina lina, och på kvällen blev det baguetter, pulkaåkning i mörkret (alltså, det ÄR kul!) och Inception ute i skogen, också himla fint. 
Sedan blev det lördag och allt jag gjorde på hela dagen var att simma och sitta i soffan. Sedan blev det lite spontant häng ute i skogen med fina vänner, Linas Kvällsbok och Twilight. Helt okej fint alltså! 

Och nu är det söndag och jag ämnar att förtränga eventuella läxor och andra måsten, jag trivs bättre här i soffan med min saft, kladdkaka och 90210. Fint det.
(ps! detta var med i Skins och jag älskar ju Skins och nu älskar jag också denna låt, så himla bra lyssna lyssna Dark Dark Dark – Wild Goose Chase)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0