Söndag

Jaha. Söndag. Imorgon är det tillbaka till skolan igen. Känns väl lite sådär kul, för att vara ärlig. I och för sig har jag ju mest en massa slappa ämnen och en gaaaanska fin klass så jag ska väl inte klaga, men det är ju rätt så okej att ha lov.
Min sista lovhelg, till exempel, har varit rätt så fin måste jag säga. I fredags gjorde jag ingenting vettigt hela förmiddagen, tittade mest på OC och dog i soffan. På kvällen myste jag hos hanna vilket alltid är fint! Igår gjorde jag ingenting vettigt eller av det minsta värde egentligen, men det är rätt skönt det med. Det blev ett par OCavsnitt igen, och lite sällskapsspel och en hel del mat, osv osv. Hela kvällen var jag forever alone, så den tillbringade jag i soffan med, surprise surprise, ännu mer OC och lite choklad. Inte världens fest men alltså, jag klagar inte. Vårterminen lär ju innebära en himla massa stress, så det är ju bäst att utnyttja de lugna stunderna man har nu.. För senare lär jag ju bara få en massa ångest och massa jobb med mitt tragiska projektarbete, för att inte tala om typ, min framtid som jag kanske borde styra upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0