Söndag

Yaow.

Innan idag gjorde jag en lista på saker som jag ska göra idag/imorgon. Den innehöll tio punkter. 
Jag har nu gjort en, vilket egentligen är ganska dåligt, men jag känner mig av någon anledning stolt ändå. En sak är ju mer än ingenting, eller?
I alla fall. Det jag åstadkom var att sy klart min byxdress som är en del av mitt projektarbete. Jag är ju ganska långt från bra på det där med att sy så det hade ju kunnat gå väldigt mycket bättre, men med tanke på min nivå så är jag sjukt nöjd ändå. Lyckades till och med sy fickor! Ganska coolt. Om jag hade haft en kamera hemma nu hade jag kunnat ta kort på den och skryta lite, men den har min syster så alla mina fans kan ju bara tänka sig hur fin den måste vara. Eller nåt. 

Nu överväger jag att kanske äta något, ta på mig ett par strumpbyxor, fylla i ögonbrynen och platta luggen så jag är lite mer redo att möta mina fina vänner när de kommer och hälsar på om en liten stund. Men puss och sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0