Söndag nu igen

Veckorna bara går och jag har hela tiden en känsla att jag borde göra någonting. Sen gör jag aldrig något, men jag följs ständigt av den där listan med jobbiga saker att göra som jag inte orkar ta tag i. Same old, liksom. 

Idag borde jag ha förberett ett tal, eller en demonstration, till retoriken imorgon. Men det är ju så att skolan har inte riktigt kommit igång ordentligt när man är en estetslacker som jag, så jag har liksom inte pluggat eller gjort pretty much något slags skolarbete utanför skolan sedan typ, slutet av Maj. Då kan det ju kännas lite smått tungt att börja göra saker igen. Jag vill ju helst maratontitta klart på tvserier, pussas lite med Viktor och äta choklad. 

För att pigga upp det omotiverade inlägget kan jag ju dela med mig av en söt bild på en trött tjej och en snygg kille. Typ.
Annars sitter jag ju som sagt mest och gör inte det jag ska. Lyssnar på förra årets höstlista och tänker på hur annorlunda allt var då. 

Borde väl sova nu såatteh godnatt och allt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0