Musiknostalgi

Alltså herregud. Som sagt lyssnar jag på den musik jag tyckte om mest ungefär precis för ett år sedan, och vilka flashbacks jag får. Helt sjukt. Makthaverskan och jag som gastar ikapp medan jag städar att am I enough for you och jag och Jonathan Johansson som är alltid ensam här och så min och Säkerts övertygelse om att det kommer bara leda till nåt ont men kan du bara vara tyst nu

För ärligt talat tillbringade jag en stor del av hösten sittandes i min säng och ältade känslor för en fin pojk, känslor som jag inte vågade erkänna att jag hade och när jag vågade erkänna det så vågade jag inte göra nåt åt det. Men det blev ju bra, till slut. 

Ja det var väl mest det, godnatt på riktigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0