Lite glad och lite ledsen.

Nu ska jag berätta en sak som gör mig så himla glad. Jag har skrivit klart mitt nutida konst-arbete! Det blev lite över 12 freaking sidor. OM jag har kämpat med det här. I och för sig har jag inte riktigt hållt mig till ämnet och svarat på alla frågor och har inte direkt varit ett dugg relevant för det mesta.. Men ändåååå, jag är klar! Done with this shit. Så sjukt glad. Annat som känns bra är att jag gjorde ett annat prov imorse och klarade även av ett besök hos tandläkaren. 

Sen finns det ju annat som jag inte är lika glad över. Sånt som håller mig vaken lite grand och gör att jag har lite gråt i halsen och ont i hjärtat. Sånt som att min pappa bor långt borta. Sånt som att det har tagit slut med min finaste första kärlek och att det är mitt fel och att det gör så ont. 

Men vad kan man göra. Det är de värsta känslorna som bevisar att man verkligen lever, var det nån som sa. Jag lever då. Det är tur att jag har så många fantastiska människor runt mig. 

Men ska sluta deppa och börja sova. Helt slut i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0