Get some shit done

Alltså, konceptet sovmorgon. Typ sjukt bra ändå. 
Idag har jag sovit tills jag vaknade av mig själv, tittat på ett avsnitt Sabrina medan jag åt frukost, tagit all tid i världen för att klä på mig, övat på min gitarrläxa (lektion om en halvtimme mhm) och nu hinner jag även skriva lite strunt. Yay me!

Inte så pepp på sång + gitarrlektion dock, men sedan är det bara nutida konst och dubbellektion i textil. Känns som att jag borde klara det ändå. Om det har slutat regna by then överväger jag en tripp till second hand, men det orkar jag som sagt inte om det regnar. Jag har också lovat mig själv att skriva på min engelskuppsats idag. Yes sir, idag ska jag get some shit done har jag tänkt mig! Vi får väl se hur det blir i själva verket sedan, men man kan ju alltid planera för det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0